Motywacja – pozytywne emocje/trening

Jak odnaleźć motywację do ćwiczeń? Te sposoby sprawią, że pojawią się efekty!

DSC03652

1. Urozmaicaj trening

Twoje mięśnie muszą „uczyć się” również innych ruchów.

2. Spaceruj codziennie

Niech cię nie zniechęca chłód i zła pogoda. Norwedzy mawiają, że jeśli ktoś marznie, to tylko dlatego, że źle się ubrał.

3. Sprawdź, jakie bierzesz lekarstwa

Przyjmowaniu antydepresantów, środków hormonalnych czy sterydów towarzyszy efekt uboczny: wzrost wagi ciała. Zapytaj lekarza, czy to nie przez te preparaty tyjesz.

4. Wysypiaj się

Sen wpływa na efektywność spalania tłuszczu i daje energię.

5. Załóż dziennik

Zapisuj, jakie ćwiczenia wykonywałaś, jakie odczucia ci towarzyszyły. Zyskasz poczucie kontroli nad zajęciami. Urozmaicaj treningi.

6. Trener personalny

Najlepszym sposobem na zanikającą motywację jest współpraca z trenerem personalnym, który nie pozwoli na to, by porzucić marzenia o pięknej sylwetce.

DSC03657

A tu kilka motywujących cytatów

CHCĘ BYĆ NIEZWYKŁY, BO TYCH ZWYCZAJNYCH JEST BARDZO DUŻO.

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW PO KAŻDYM TRENINGU IDZIE MI ŁATWIEJ.

TWOJE CIAŁO WYGLĄDA TAK JAK SAM SOBIE NA TO ZAPRACOWAŁEŚ.

POTKNIĘCIA MOGĄ ZDARZYĆ SIĘ KAŻDEMU KTO BIEGNIE DO PRZODU.

TRENING OBOWIĄZKOWY ELEMENT DNIA.

BEZCZYNNOŚĆ TO BRAK SZACUNKU DLA SWOJEGO CZASU.

MÓJ TRENING, MOJE MIĘŚNIE , MOJA ENERGIA.

GDY DASZ Z SIEBIE 101%, JESTEŚ SKAZANY NA SUKCES.

DSC03650

Oczywiście tych rad można dużo wypisywać i każda zawsze będzie dobra. Jesteśmy tu i teraz i pamiętajmy, że robimy to dla siebie :)

Jeżeli Wy macie jakieś motywujące Was cytaty lub znacie receptę na udane treningi, to podzielcie się nimi.

DSC03659

2 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.