Urocza „deska”


Robimy „deskę” aby mieć brzuch jak deska

Pozycja deski: będąc w klęku podpartym na łokciach, wysuń  do tyłu najpierw jedną nogę, a potem drugą nogę(opieraj się na palcach). Ciało powinno tworzyć idealną prostą linię. Ćwiczenie wykonujemy przez dłuższy czas, a potem stopniowo czas ten przedłużamy. 
Na początku zacznijmy utrzymać tę pozycję przez około 10 sec. Pamiętajmy aby wciągnąć brzuch a głowa nie może opadać ani odchylać się do tyłu. Ćwiczenie wzmacnia mięśnie proste brzucha.
To naprawdę bardzo doskonałe ćwiczenie. 
Poniżej moje wydanie „deski” tylko z innej strony. 

Tak też można, jest to możliwe do wykonania, przypatrzcie się  :)
Zdj.fb od Fitness Girls 
  

2 Komentarzy

  • joanna pisze:

    hej no chyba na tym pierwszym zdjęciu to nie jest prawidłowa "deska", wydaje mi się że góra ciała (plecy, pośladki) trzeba starać się zrównać do linii prostej! nie dół… czyli dolny odcinek kręgosłupa ma być w tym przypadku wygięty w górę, albo brzuch podciągnięty :)

  • Monika K. pisze:

    Tak masz rację. Ogólnie to zdjęcie wstawiłam, aby przyciągnęło uwagę. Ona w odcinku lędźwiowym jest wklęsła, tak nie powinna się wyginać. Rzeczywiście ciało musi być w linii prostej: nogi, spięte pośladki, plecy i głowa przedłużeniem kręgosłupa. Do zdjęcia zamierzono cel, wyeksponowano jej atuty, ale nie zamierzono celu w poprawnej pozycji ćwiczenia :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.